Hlavne menu We are sorry, but magazine AMMO is suspended. Here is just read-only access to the articles archive. Some features are removed because they were outdated, pointless in read-only (voting and pools), or it was missused by spammers (comments) etc. Now the webpages aren't maintained so when something will get broken most probably it won't be fixed at all. If you liked our magazine then please make donation with paypal so we can pay for traffic on this server.

TOP Hry
01 Dyna Blaster 193 bodov
02 Mafia 171 bodov
03 Counter Strike: Condition Zero 170 bodov
04 Command and Conquer: Generals 166 bodov
05 Warcraft III:Frozen Throne 165 bodov
06 Elasto Mania 114 bodov
07 GTA III 111 bodov
08 Bulanci 93 bodov
09 Neighbours from Hell 2 90 bodov
10 Call of Duty: United Offensive 73 bodov
11 Carmagedon 72 bodov
12 Return to Castle Wolfenstein 68 bodov
13 Need for Speed - Porche 67 bodov
14 Call of Duty 65 bodov
15 BomberMan 62 bodov
Najnovsie clanky
Kvalitné služby podľa skúseností iných - TopSlužby.sk
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Neverwinter nights
Children Of Bodom-Hatebreeder
Kult Duny - 6. časť (Bonus)
Kult Duny - 5. časť (Filmy, Hry)
Dobré ráno. (morc certa, hora incerta...)
Kult Duny - 4. časť (Knihy 2/2)
Stretnutie Spoločenstva Tolkiena
GRAVE DIGGER – Knights Of The Cross
Kult Duny - 3. časť (Knihy 1/2)
Kult Duny - 2. časť (Pojmy)
Kult Duny - 1. časť (Úvod)
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
Jackass
Vsetky clanky
Airsoft - Specnaz [4 clanky]
Básne [6 clankov]
Fantázia [4 clanky]
Filmy a DVD [51 clankov]
Hardware [10 clankov]
Hry [170 clankov]
AArgon
Bloodrayne
Bulanci
Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
Command and Conquer: Generals
Counter Strike: Condition Zero
Fellowship Of The Ring
HALO: Combat Evolved
Half-Life 2
Homeworld 2
Jurassic Park: Operation Genesis
Lionheart – Legacy of Crusader
Need for Speed Hot Pursuit 2
Neighbours from Hell 2
Neverwinter nights
Painkiller
Pitfall: The Mayan andventure
Prince of Persia – Sands of Time
Quake 2 D-Day
Red Faction
Red Faction 2
Ricochet Xtreme
Rune
Star Trek Armada 2
The Thing
Tom Clancy`s Rainbow Six 3: Raven Shield
UNREAL 2 - The Awakening
Warcraft III: Reign of chaos
Warcraft III:Frozen Throne
Woodruff and the Schnibble of Azimuth
Worms 3D
viac...
Hry, návody [6 clankov]
Hudba [8 clankov]
Internet [7 clankov]
Knihy [6 clankov]
O AMME [4 clanky]
Pandemonium [10 clankov]
Poviedky [14 clankov]
Programy [18 clankov]
Rôzne [8 clankov]
Technické [3 clanky]
Úvahy [8 clankov]
Výuka [50 clankov]
Zábava [5 clankov]
Zdravie [15 clankov]
Celkovy pocet clankov: 407
Kuramatic 
Hry | Dna 23.9.2004 | Fredy | 26 znamok, priemer 2.57 | 2529 videni | 418 WAP videni

Takže určite veľa z vás pozná veľmi propagovanú "vrajže najväčšiu počítačovú hru na Slovensku" (ten ich skromný slogan nechápem, ona má zaberať najviac mega alebo čo?). Jej oficiálna stránka je na

http://www.kuramatic.sme.sk

Stiahnuť sa dá z

http://www.tahaj.sk/software/262/

Ako to vyzerá sa dá pozrieť dole na obrázkoch. Problém tejto hry je to, že je pomerne odfláknutá a slabo pretestovaná, takže obsahuje chybičky. Jedna sa práve našla v prvom kole, kde nejaký súťaživý človek náhodou objavil chybu ESC+restart=0 sekund, ten podľa nového statu dostane tričko "hlupák hry kuramatic", btw už sa naň teším, aspoň budem mať v čom doma chodiť. Lebo uričte ako viete, my, počítačoví debili sme uzatovrení 365 dní ročne, 24 hodín denne v našej svätyni. Presne pár cenimetrov pred našou primárnou obrazovkou (ak niekto ich má viac :) A máme dva problémy: jedlo a oblečenie, keďže my priateľky nemáme, veď kto by nás babrákov bledých chcel (neholil som sa ani nepamätám), tak nemá sa kto o nás starať. Pizzu nosia na donášku do bytu, prípadne žijeme u rodičov, ale oblečenie je problém (ak nám zomrel rodič, už nemá kto za nás kupovať), takže po tammtom tričku za 12,- za registráciu a poslanie kódiku je úplne pre nás ideálne, to nebola bitka o foťáky, ipaqy, dovolenky (na kýho boha ísť na dovolenku, ešte by sme zomreli na absťáky a predávkovanie kyslíkom, prípadne slnečným svetlom), notebooky, toto bola bitka o tričká, najlepšie by bolo na každý deň jedno, ale na to asi pánov zo SME už nenahovoríme.

Takže prvé kolo boli dve chybičky. Časy 0 sekúnd a časy skoro reálne, ale nedosiahnuteľné :-) išlo tam doslovne o každú jednu stotinu. Takže Hacker*Dramatick, také hranie obsahovalo dve časti, najskôr tú zábavnejšiu, hackerskú :-), lacnejšiu, človek sa snaží vyprodukovať nejaký zaujímavý malý čas. Tá horšia, tá Dramatická, tá drahšia, kedy sa človek snaží to odoslať smskou a dúfa, či mu to systém spapal alebo nie. Díky bohu aj za túto chybu a za tento hackerský výkon dostanem ďalšie tričko, ale už „Dostal som HO“ no aspoň keď bude jedno v praní (do riti, kto mi ho bude prať) môžem nosiť druhé. Už sa raduje aj môj kamarát, ktorý vystupuje pod nickom JANOS (ako skrátene „jánošík“ podľa našeho ľudového zbojníka, ktorý bojoval pre prostých ľudí), ktorý je zatiaľ prvý v druhom kole (a diskvalifikovaný ako ja a ostan POCTIVÍ hráči :) a takisto bol prvý aj v prvom. Inak, keď sme pri ňom, vrajže ho nikto nikdy nevidel, iba sa šíria chýry, že vraj niekto zahliadol jeho tieň pohybujúci sa niekde v okolí Slovenska, žije iba na internete (síce prerušovane, ale žije, presne tak ako kvapkajú telfónne impulzy, ak ho poznáte tak chápete:) mimo neho neexistuje a ani sa mu nečudujem, vrajže pátra po ňom už firma Valve (tí, čo robia Half Life 2) hľadá s nedoriešenými problémami s hrou Half Life 1. Inak keď som ešte pri ňom, chcem sa mu poďakovať, lebo asi bez neho by som neprišiel na tú druhú zradu v tejto vyjebanej hre. A musel by som rovno stavať HW klávescnicu určenú pre KurVaMatic (ale to ma takisto asi neobíde, ak chcem obstáť v nových podmienkach a zostať s dobou na dobrom mieste v rebríčku).

Druhé kolo, nové možnosti :-), niekde som počul, že sa to dá ovplyvniť výkonom PC, dobre, chlapci z tomshardware.com mi zapožičajú nejakú horúcu novinku a potom hor sa do hľadania ďalších chýb. Nové pravidlá, nové obmedzenia, myslíte, že stačia? Myslíte, že si ľudia cestičku nenájdu, ak si to myslia, sú na omyle, ZNOVA!!!

Prečo práve KurVamatic, našiel som to na jednej diskusii a presne to vystihuje to, čo to je, SME si nabalí pekný balík prachov, koľko 13 tisíc učastníkov prvého kola, keby každý z nich iba odoslal 2 smsky (1 registrovanie, 1 odoslanie času), už je to 16 korún na jedného 208 tisíc a čo spraví SME, pridá ďalšie ceny, hmm ten ipsq 1930, ktorý je najlacnejší a najhorší z celej rady, poviem vám, že za tie peniaze by ich mohli kúpiť aspoň niekoľko desiatok, nie JEDEN. A to ešte vychádzame z toho, že kazdý jeden poslal 2 smsky, v praxi to bolo viac, ja napríklad niekoľko desiatok a určite som nebol jediný, tie čísla mohli narásť kľudne aj na milióny. Niekto spraví napiču hru, posere to na plnej čiare, dovolí tomu, aby sa to zvrhlo (ja som pôvodne bol poctivý, kým nezačali ostatní, nepodvádzal som ani ja), za toto mohli ísť kamióny ipaqov :) možno aj idú, ale niekomu zo zodpovedných, ešte dobre, že si spravili svoju robotu dobre a že im za to išla príslušná odmena za dobre odvedenú prácu.

Ja poznám argumenty o "Technologickom čase" že uz je tá hra v poriadku atď... už netreba na SME a na a tú firmu, čo to naprogramovala nadávať, ja stále tvrdím dve veci:

1) ak nám nebol problém nafingovať časz presne na stotiny, myslíte, že je problém zistiť technologický čas a aj ten nafingovať, aj keď nie softwarovo ale hardwarovo, nielen lepším PC, ale modifikovanou klávesnicou a podobne.

2) existuje skutočne niečo také ako technologický čas? Podľa mna nie, dôkaz je napríklad Elastomania, na tej vždy sa dá niečo zlepšiť a hlavne vždy sa myslí, že uz je to to maximum, čo sa nedá prekonať, Half-Life, ktorý niekto celý prešiel do 1hodiny, áno, kuramatic má trochu menej možností (menej voľnosti, 4 smery pohybu) a proste menej šancí niečo zlepšiť, ale stále ich má, má ich menej ako Elastomania a iné hry, ale má!!! A to by si autori a organizátori mali uvedomiť a nebalamutiť netušiacich ľudí, že majú šancu a že nejaký „technologický čas“ ich odfiltruje od podvádzačov. Podľa mňa aj tak vyhrá nejaký podvodník, ktorý len najlepšie sa trafí do ICH podmienky, nič viac. Ďalej aj ten problém, neexistuje software, ktorý pobeží na všetkom rovnako, prečo niekomu čisto nový windows padá a niekomu nie, prečo niekomu sa pri hre rozpadne obraz a niekomu nie, prečo iba zmena ovládačov zvukovky vie zabrániť resetu pri vyskakovaní z hry na matičných doskách firmy matsonic, presne kvôli kompatibilite a kvôli tomu, že NIE JE MOŽNÉ to garantovať, aby to chodilo na všetkých mašinách rovnako všetko, vedia to už firmy ako Microsoft a Matsonic a VŠETKY ostané (microsoft a matsonic mi napadli iba preto, lebo práve som to s tou zvukovkou na jednom kompe riešil), len na Slovensku sme asi ZASE zaspali dobu a trepeme tu strašne dôležité pičoviny o technologických časoch. Fakt neviem na koho chcú zapôsobiť.


Čo keď stačí vybrať zvukovku z počítača, rozhasiť irqčka, nejako ovplyvnit časovač v počítači, zmodifikovať bios (aj to je možné a dokonca v amatérskych podmienkach, stačí sa trochu vyznať v assembleri), prípadne mať niečo iné na počítači o čom ani nevieme, že to ovplyní ten časovač v hre (a pritom hráme poctivo) a zrazu skutočný minimálny čas sa posunie pred ten ich vychvaľovaný technologický čas. Takisto poskladáme 2 na chlp rovnaké počítače, presne tie isté programy im nahráme a verím, že aj tak z vypnutého stavu nenaštartujú na stotinu rovnako, odchýlky v HW, náhoda, defragmentácia a takisto aj tu v kuramaticu existujú určité závislosti na niečom, neviem vám povedať na čom, ale určite na niečom budú a verím, že ak firma dopustila bug ESC+restart=0 sekúnd, tak určite netestovala tú hru na niekoľkých stovkách počítačov, aby aspoň trošku mali istotu, že sa to správa rovnako. Na prvé kolo bolo vyše 10 tisíc odlišných počítačov (vychádzame z toho, že ľudí, čo sa viackrát registrovali a majú iba 1 počítač nebolo až tak veľa), myslíte, že sa ani na jednom nemôže stať nejaká anomália???? Lebo pri počítačoch sa vždy stane niečo nové, čo sa este predtým nikdy nikde nestalo, to je proste typické pre počítače a dokonca úplne logické a ak niekto tvrdí opak, je pekný tupec. Fakt to si môžu myslieť asi iba tí vymletí blbci v tej firme, čo to vyvinula.

No na Slovensku sme zažili pekný weekend, pobavili sa, niekto si zarobil, niekto minul, niekto možno vyhrá. Naučili sme sa niečo nové

1)že sa tu povaľujú amatéri a robia pekné blbosti

2)že na Slovensku je veľa vecí hore nohami, napríklad kto to posere, ten na tom naviac zarobí.

3)že myslieť si, že je niečo bezchybné je veľký omyl, aj Titanik bol nepotopiteľný.

4)že poctivo asi predsalen zájdeš ďalej (ale bez trička „dostal som ho“)

5)že možno nepoctivo nezájdeš ďalej, ale zájdeš to rýchlejšie (stále sú možnosti podvázania v druhom kole otvorené)

6)že smskové hry sa nevyplácajú (a že im to niekto musí aj tak zarobiť, v našom prípade až niekoľkonásobne)

7)žze netreba podcenovať ľudskúu snaživosť, naozaj v tomto sa Slováci posnažili a 13 tisíc účastníkov bola celkom slušná bitka o ten „šemitný ipaq“ a ten „o kúštik drahší foťák“. A to nehovorím ako rýchlo sa rozniesol bug, trochu pomalšie tá druhá chyba (ešte díky bohu, že to tak bolo, inak by sme to nestili s janosom), ale aj tie kódiky na odblokovanie všetkých úrovní, alebo crack na plnú verziu kuramaticku s 99 levelmi (inak nechápem niekoho, kto môže po tomto fiasku ešte mať chuť vidieť to kura). Takisto sa rýchlo rozšíril aj trainer na prechádzanie levelov atď... Počítačové podsvetie vykazuje celkom fajnovú aktivitu, som zvedavý, či to niekto už nevyvesil na Bittorent, Kazzu, Overnet, Edonkey, Emule, Imesh, IRC alebo niečo iné, aby všecti mohli z tade robiť hromadný download.

Na koniec, hádam si pozrite screenshoty, aspoň zopár, všimnite si na tom obrázku s levelmi, aký je tam čas za prejdenie levelu


PS: V skutočnosti sa nič nehackovalo, maximálne to bolo TRAINERovanie alebo niečo také, hackovanie ale znie lepšie pre prostých ľudí

PS2: Prepáčte za formu, je to písane len tak z brucha o 4:12 nadránom (s maximálnou nechuťou písať s diakritikou) čakanímm na otvorenie stánku, ideme kupovať SME, kým nám ho nevykúpia iní, však (inak, keby sme sa dohodli, že to budeme kupovať od určitej hodiny, všetci, tak aspoň by sme sa vyspali). Dal som request na gramatickú úpravu, verím, že kolega to v blízkej dobe zbúcha do čitateľnejšej podoby, zatiaľ prepáčte za problematické čítanie.

ADD ON<Gramatický kolega:)> samozrejme, že to zbúcham do čitateľnej podoby. Veď som búchač :)))))))))

************************

Update 22.9.2004 23:35

A nový šetrič Kuramaticu, ak vám ešte nie je na zblbnutie z toho kuraťa, tak vám už može aj namiesto SME nadavať.

Obr�zok



http://www.kuramatic.ammo.sk/kurasaver.zip
Máme pre vás obrázky solvera sieťovej verzie. Prosím nežiadajte o stiahnutie, zaťial je to iba privatne.

Obr�zok



Ďalej mamé linky ktoré sme prehostovali k nám:

http://www.ammo.sk/kurvamatic.pps je pekná prezentácia od paseraka :)

Lepší screenshot kurasolveru.

http://www.kuramatic.ammo.sk/kurasolver.jpg
Trainer:

http://www.kuramatic.ammo.sk/kuratrn1.zip

Keygen generator ľubovolnych časov.

http://www.kuramatic.ammo.sk/kurakeygen.zip

****************

Update 23.9.2004 13:46

Coder nám poslal zdrojáky keygeneratora, parametre dávate do zdrojaku, upozornujem že zdrojáky sú kompletné a takto ako ich vidite môžete skomplivoať a spustiť, ako vidíte program nemá nejako ukrutne vela a autorovia v AVI sa kvôli tomu nepretrhli:


// kuracalc32.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include "stdafx.h"

#include <stdio.h>

int main(int argc, char* argv[])
{
printf("KuraCalc by Coder\n");


int min2,sec2,sto,level;

int tmp,tmp2,i,offset15;

min2=1;
sec2=33;
sto=7;
level=1;

char code[16];

for (i=0; i<16;i++)
{
code[i]='0';
}

// not change
code[3]='7';
code[4]='0';
code[5]='1';
code[6]='0';
code[7]='0';
code[9]='2';
code[13]='0';

if (level%2 == 0)
{
code[14]='4';
offset15=0;
}
else
{
code[14]='9';
offset15=5;
}

// set time
code[10]=min2/10 + 0x30;
code[8]=min2%10 + 0x30;

code[12]=sec2/10 + 0x30;
code[0]=sec2%10 + 0x30;

code[11]=sto/10 + 0x30;
code[2]=sto%10 + 0x30;

// set level
code[4]=level+0x30;

switch (level)
{
case 0:
case 1:
code[6]='0';
break;
case 2:
case 3:
code[6]='1';
break;
case 4:
case 5:
code[6]='2';
break;
}

// calc checksum 15
code[15] = 0x30 + (code[2]-0x30 + code[10]-0x30 + code[12]-0x30 + 1 + offset15) % 10;

//calc checksum 5
tmp = (code[2]-0x30 + code[10]-0x30 + code[12]-0x30 + 1 + offset15) / 10 + 1;
code[5]=0x30+ tmp;

// calc checksum 1
tmp= (code[10]-0x30+code[8]-0x30+code[12]-0x30+code[0]-0x30+code[11]-0x30+code[2]-0x30 +code[3]-0x30+code[9]-0x30+code[14]-0x30+code[6]-0x30);
code[1]=tmp%10+0x30;
code[7] =tmp/10 - (code[5]-0x30) + 0x30;


tmp2 = tmp%10;
tmp= (tmp/10 + tmp%10) % 10;

code[16]=0;

printf("Code = %s\n", code);



return 0;
}


Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa
Najnovsie clanky od tohto redaktora
Podobne clanky