Hlavne menu We are sorry, but magazine AMMO is suspended. Here is just read-only access to the articles archive. Some features are removed because they were outdated, pointless in read-only (voting and pools), or it was missused by spammers (comments) etc. Now the webpages aren't maintained so when something will get broken most probably it won't be fixed at all. If you liked our magazine then please make donation with paypal so we can pay for traffic on this server.

TOP Hry
01 Dyna Blaster 193 bodov
02 Mafia 171 bodov
03 Counter Strike: Condition Zero 170 bodov
04 Command and Conquer: Generals 166 bodov
05 Warcraft III:Frozen Throne 165 bodov
06 Elasto Mania 114 bodov
07 GTA III 111 bodov
08 Bulanci 93 bodov
09 Neighbours from Hell 2 90 bodov
10 Call of Duty: United Offensive 73 bodov
11 Carmagedon 72 bodov
12 Return to Castle Wolfenstein 68 bodov
13 Need for Speed - Porche 67 bodov
14 Call of Duty 65 bodov
15 BomberMan 62 bodov
Najnovsie clanky
Kvalitné služby podľa skúseností iných - TopSlužby.sk
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Neverwinter nights
Children Of Bodom-Hatebreeder
Kult Duny - 6. časť (Bonus)
Kult Duny - 5. časť (Filmy, Hry)
Dobré ráno. (morc certa, hora incerta...)
Kult Duny - 4. časť (Knihy 2/2)
Stretnutie Spoločenstva Tolkiena
GRAVE DIGGER – Knights Of The Cross
Kult Duny - 3. časť (Knihy 1/2)
Kult Duny - 2. časť (Pojmy)
Kult Duny - 1. časť (Úvod)
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
Jackass
Vsetky clanky
Airsoft - Specnaz [4 clanky]
Básne [6 clankov]
Fantázia [4 clanky]
Filmy a DVD [51 clankov]
Hardware [10 clankov]
Hry [170 clankov]
AArgon
Bloodrayne
Bulanci
Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
Command and Conquer: Generals
Counter Strike: Condition Zero
Fellowship Of The Ring
HALO: Combat Evolved
Half-Life 2
Homeworld 2
Jurassic Park: Operation Genesis
Kuramatic
Lionheart – Legacy of Crusader
Need for Speed Hot Pursuit 2
Neighbours from Hell 2
Neverwinter nights
Painkiller
Pitfall: The Mayan andventure
Prince of Persia – Sands of Time
Quake 2 D-Day
Red Faction
Red Faction 2
Ricochet Xtreme
Rune
Star Trek Armada 2
The Thing
Tom Clancy`s Rainbow Six 3: Raven Shield
Warcraft III: Reign of chaos
Warcraft III:Frozen Throne
Woodruff and the Schnibble of Azimuth
Worms 3D
viac...
Hry, návody [6 clankov]
Hudba [8 clankov]
Internet [7 clankov]
Knihy [6 clankov]
O AMME [4 clanky]
Pandemonium [10 clankov]
Poviedky [14 clankov]
Programy [18 clankov]
Rôzne [8 clankov]
Technické [3 clanky]
Úvahy [8 clankov]
Výuka [50 clankov]
Zábava [5 clankov]
Zdravie [15 clankov]
Celkovy pocet clankov: 407
UNREAL 2 - The Awakening 
Hry | Dna 4.2.2003 | Frenky | 40 znamok, priemer 2.25 | 18868 videni | 1354 WAP videni

Tak už je to tu, Unreal 2 je na svete! John Carmack to so svojím Doomom 3 nestihol (ako v prípade Unreal Tournament 2003 tak aj teraz, ak nepočítame uniknutú alfa verziu pre prvé testy :)...

...Si John Dalton - TCA maršal, bývalý príslušník námornej pechoty (proste mariňák) degradovaný pre nedostatok disciplíny a umiestnený na okraj ľudského koloniálneho vesmíru aby si udržiaval poriadok a zákon. Pracuješ teda pre pakt 'Terran Colonial Authority' (čosi ako Ľudská Koloniálna Samospráva - TCA). Dá sa povedať, že hlavný hrdina je niečo ako šerif v 24-tom storočí. Sme teda v období zhruba 300 rokov v budúcnosti na vrchole ľudskej expanzie a kolonizácie vesmíru...

Ako by sa na prvý pohľad dalo čakať, na takom bohom-zabudnutom mieste niekde v rohu vesmíru bude asi nuda. John hliadkuje vo svojom sektore v rozpadajúcej sa, ale ešte stále dobre slúžiacej hviezdnej lodi Atlantis. Je to typ lode Spirit - hliadkovacie plavidlo postavené pred 50-timi rokmi a po vyradení z vojenskej služby bolo zrekonštruované a vylepšené na účely postačujúce civilnej a vládnej službe. Medzi rôznymi rasami a rivalskými spoločnosťami sa však začali prehlbovať spočiatku triviálne spory, ktoré prerástli do otvoreného boja. Tu začína všetka sranda, pretože masaker sa začína práve v okrajových oblastiach kolonizovaného vesmíru.

John je sprevádzaný trojčlennou posádkou - Aidou, Isaakom a Ne'Banom:

AIDA - prvý dôstojník; nádherná a záhadná bývalá agentka tajnej výzvednej služby. Opustila službu s odporom pravdepodobne pre morálny nesúhlas. Na palube je veľmi dôležitým členom; Monitoruje sektor a podáva dôležité informácie o aktuálnom stave. Kontroluje loď a pohyb hlavného hrdinu z orbity keď je na misii a v prípade nutnosti mu brnkne :) Je nedôverčivá k Isaakovi kvôli jeho minulosti.

ISAAK - lodný inžinier a zbrojný technik. Stará sa o loď a všetky jej systémy. Kde tu niečo treba pozvárať, niekde utesniť alebo vymeniť - na to je tu on. Zároveň skúma rôzne zbrane prinesené z misií, modifikuje ich, pozná dokonale ich štruktúru, efektivitu, typ munície... stačí sa ho opýtať. V minulosti bol ťažkým alkoholikom, teraz sa však snaží nájsť náhradu za jeho chyby. (Počas deja hry sa dozviete, že nejakým spôsobom zabil troch priateľov AIDY, preto spolu komunikujú čo najmenej.)

NE'BAN - lodný pilot; mimozemšťan na výmennom programe dôstojníkov TCA; je to dosť nezvyčajne vyzerajúci chlapík. Vlastne je to parazit alebo skôr symbiont na hostiteľovi. Aby prežil v našom prostredí, je ešte zabezpečený mechanickým zariadením (v praxi to z vonka vyzerá ako pár trubiek), ktoré mu dodávajú základné živiny. Je dobrým pilotom, ale jeho pokusy zapadnúť do posádky končia viac neúspešne ako úspešne.

Takže o čo vlastne ide? Hra je koncipovaná ako 3D akcia, klasická strielačka v prvej osobe, ktorá ma bohatý dej. Príbeh hrdinu sa odohráva pomedzi intenzívne bojové misie pospájané in-game rozhovormi a animáciami. Všetko sa začína príletom Atlantisu na orbitu Odyssey 4, kde má TCA svoj hlavný stan. John sa chce opäť stať mariňákom, ale jeho žiadosť bola opätovne odmietnutá a naviac sa od komandéra dozvie, že jeho pilot bude vrámci výmenného programu vymenený (za Ne'Bana :) Tam sa v podstate začne tutorial (v ktorom si okrem iného zahráte aj virtuálny deathmatch so svojím kamarátom). Potom sa vrátite na svoju loď a opustíte orbitu za účelom klasického nič nerobenia a flákania sa sektorom. Na palube vás privíta krásna Aida, pri ktorej môže Lara Croft upratovať záchody. Máte čas všetko si dokonale poobzerať (aj Aidu :) a kochať sa naozaj precíznou prácou grafikov, animátorov, zvukárov... proste všetkých. Prejdete sa po lodi, pokecáte s Isaakom ktorý ako vždy niečo spravuje, prezriete si dokonale prepracované osobné kajuty, poobzeráte si okolo svišťiaci vesmír, mrknete na mostík kde má Ne'Ban plné ruky práce, preleziete každým otvorom ktorý sa dá otvoriť, omrknete armory a 'astrometriku' kde sa často nachádza Aida a môžeme ísť na prvú misiu. Aida zachytí tiesňové volanie z istej planéty. Je tam ťažobná spoločnosť ktorú napadli nejaké kreatúrky (rasa Izarian). Nájde 'vhodné' miesto na pristátie (tak aby ste to nemali také ľahké:), poviete si čosi o počasí, teréne, cieľoch misie (zistiť čo sa deje, zachrániť preživších a zmiznúť) a GO!


Tak čo treba na hre v prvom rade vyzdvihnúť je skvelá grafika. Unreal 2 sa dá hrať v minimálnom rozlíšení 640x480x16bit čo poteší všetkých hráčov so staršími mašinkami (minimum 700 MHZ a GeForce 2 MX (pozn. Fredy: Také minimum poznám, človek má 2x silnejší stroj ako je minimum a aj tak mu seká už v menu kurzor)). Autori hry rozhodne na kvalite nešetrili, čomu svedčí aj takmer 700 MB adresár s textúrami. Do detailov prepracované textúry na kvalitných 3D modeloch spolu tvoria naozaj precízne dielo. Napríklad hydraulické dvere majú niektoré sklenené súčasti, cez ktoré samozrejme môžeme pozerať skrz :) Ako keby to nemal aj starý dobrý Half-Life.. V normálnom živote keď sa pozeráme cez sklo vidíme aj odrazy istých objektov a nie len namodralé prostredie za sklom. Keď človek stojí pri zdroji svetla, je trochu oslepený. Prečo by to nemohol mať Unreal 2 :) Prácu so svetlom, odrazmi a skresleniami autori hry naozaj odviedli vinikajúco a posunuli latku zase o čosi vyššie. Za najzložitejšie 3D modely by som asi považoval bytosti všetkého druhu a na to aby vyzerali čo najhrozivejšie či naj-vierohodnejšie nám obyčajný uhlomer asi nepostačí :)

Skvele spravenú grafiku umocňujú precízne vymodelované mapy misií a objektov. Kto hral alebo videl Unreal Tournament 2003 tak vie, že časy 'všetko hranaté' skončili. V Unreal 2 nie je hranatá snáď ani kocka :) Na dobre zvládnuté interiéry sme si už asi zvykli, ale perfektne prepracovaný exteriér... tomu môže konkurovať snáď len Vietcong. Unreal 2 ponúka okolo 8 typov prostredí (od hustej tropickej džungle cez horúce prostredie púšte až po pustý ľad zmrznutého mesiaca) s rôznymi podmienkami (najmä počasie - dážď/sneženie... osvetlenie - ráno/deň/večer/noc). V interiéroch to zase až tak podstatné nie je, ale o to je to väčší pôžitok (vidieť 2-3 mesiace so skvelou oblohou, to by som snáď vymenil aj za náš východ Slnka :) Aby som autorov hry zase neprechválil, môžem poznamenať, že toto počasie je v priebehu misie nemenné (až na jednu kde by sa to dalo charakterizovať ako občasný dážď).

Zvuky sú tiež na veľmi vysokej úrovni. Hra podporuje EAX, ale tu som sa stretol s problémami, takže dúfam, že na to čím skôr spravia nejaký patch. Inak 110 MB nahovorených textov, 80 MB hudby do videí a 100 MB hudby do hry (formát OGG, takže winamp s tým nemá žiadny problém (Pozn. Fredy: Staršie winampy majú problém)), ktorá jej výrazne pridáva na dynamickosti a hráča doslova zarazí do deja. Niektoré nepatrné zmeny v štýle hudby vám niekedy dokonca až prezrádzajú, čo sa bude diať. Inokedy namiesto nepatrnej zmeny zažijete skôr šok, keď doteraz potichu hrajúca rocková melódia značne pritvrdí a zvuk sa zintenzívni... viete, že máte problém a munícia sa míňa rýchlejšie ako palivo raketoplánu. Hudba teda dotvára už tak skvelú atmosféru nehovoriac o zvukoch zbraní, explózií, pri ktorých sa chveje aj obraz, občasných výkrikoch a pazvukoch 'alienov', či kvapkách dažďa.. (pri dopade na zem vytvárajú pekné mláčky) Niekedy mám pocit, že počujem aj vzduch okolo seba (ktorý okrem toho aj vidím:). Vážne, ak sa postavíte k nejakému svetelnému zdroju, budete vidieť isté chvenie prostredia, ktoré je asi spôsobené vyžarovaným teplom zdroja.. no každopádne vytvára to dobrý efekt (čosi podobné má aj Vietcong s ďalekohľadom)...

Každá misia predstavuje inú taktickú situáciu, vrátane záchrany rukojemníkov, civilného doprovodu, výsadku v nepriateľskej pevnosti s oddielom priateľských jednotiek, obrana objektu (poškodená základňa či núdzové pristátie lode) alebo oblasti proti útočiacim vlnám nepriateľov, tajná infiltrácia a prieskum a mnoho ďalších tradičných 3D akčných 'nájdi a znič' koncepcií :) Základným cieľom je ako vždy - prežiť! Táto rôznorodosť misií Unreal 2 veľmi oživila a klasické 8-hodinové behanie s tým istým zámerom už nehrozí (spája vás jedine príbeh a hľadanie siedmich artefaktov, ale to už prezrádzam veľa). Pri obranných misiách si autori zobrali za príklad veľmi populárny štýl hry – TEAM FORTRESS. Vo svojej úlohe plníte vlastne všetky povolania. Najprv ste inžinier, ktorý dôkladne pripraví obranu – rozostaví strážne veže (klasické či raketové), zatarasí prístupové cesty silovými poľami. Potom sa zmeníte na veliteľa, ktorý rozdá úlohy všetkým členom týmu a na záver ak sa nepriateľ dostane nebezpečne blízko a prvá línia sa prelomí, nikto vám nezakazuje strieľať :) Naozaj všetko závisí len od vás. Ak si zle postavíte obranu, pobiehanie po bojisku a zbieranie nevyužitých vežičiek vám už ťažko pomôže (aj keď na EASY obtiažnosti sa dá zvrátiť snáď všetko :) aspoň premiestňovanie pylónov na udržanie silového poľa pomáha – nemôžete byť všade).

Počas misií si budete môcť vyskúšať niečo okolo 12 druhov zbraní. Presnejšie 8 pozemských, zvyšok budú od nepriateľských 'alienov' alebo vyvinuté Isaakom na základe technológií s ktorými prídete do styku + 2 typy spomínaných vežičiek a pylóny. Myslím si, že štandardnému repertoáru nič nechýba (zvyškom sa nechajte prekvapiť):

T-13 popgun

Obr�zok

Obr�zok

energetická pištoľka; samodobíjacia na 8 nábojov (alebo 9; pre nízku rýchlost projektilov ak sa to dá tak nazvať som to skoro vôbec nepoužil); má 2 módy – klasický výstrel a nahromadenie energie; čím dlhšie sa čaká, tým viac ‘nábojov‘ (energie) sa vystrelí.

Grace

Obr�zok

Obr�zok

nádherná pištoľka :) Dá vám ju Aida, ktorá ju nosí vždy ako Lara niekde na nohe :) Je účinná na veľké vzdialenosti, pomerne presná; nájde si využitie ak chcete byť odhalení čo najneskôr a sniperku buď po ruke nemáte alebo sa vyložene nehodí. 2 módy streľby – 1 presne cielená guľka alebo 3 tesne po sebe vypálené guľky s malým vychýlením.

M700

Obr�zok

Obr�zok

brokovnica; Spočiatku som jej veľmi nedôveroval, ale časom sa dobre osvedčí na krátke vzdialenosti a pri akcii ‘na telo‘. 1 mód je klasika a 2 je výstrel zápalných projektilov, čo iste spôsobí nemalé problémy akémukoľvek cieľu (vhodné hlavne ak nemáte plameňomet alebo proste nie je čas nad špekulovaním ako to má zomrieť)

M32 Duster

Obr�zok

Obr�zok

aneb Assault Rifle; Skvelá multi-využiteľná zbraň ktorá vás bude sprevádzať od prvej do poslednej chvíle hry. Vysoká kadencia = vysoká spotreba nábojov = vysoká účinnosť na neopancierované alebo ľahšie ciele; jej presnosť sa dá využiť na všetkých vzdialenostiach; v prípade nutnosti dobre posvieti :) 2. mód je zhluk piatich nábojov, čiže spočiatku dobre poslúži aj namiesto brokovnice, naviac náboje sa môžu párkrát odraziť (pri vysokých uhloch dopadu), takže nie je problém odrovnať niečo za rohom.

Vulcan

Obr�zok

Obr�zok

plameňomet; No comment. 2. mód je striekanie tekutého paliva. Hodí sa ak sa na vás valí kvantum nepriateľov, ktoré neobsiahne ani brokovnica či raketomet. Urobiť pascu a nalákať do nej hlúpe príšery nebude problém.

Widowmaker

Obr�zok

Obr�zok

sniper; 2. mód je zoom :))) štandardne nie je nijako vysoký (odhadujem maximálne 10x), dá sa regulovať kolieskom myši, ale to pre istotu v hre nefunguje; osobne som ho ani nepotreboval upravovať, aj keď v jednej situácii sa to náramne zíde, dá sa to zvládnuť aj takto so sťaženými podmienkami.

Shark

Obr�zok

Obr�zok

raketomet; Veľmi účinná zbraň, avšak pri pohyblivých cieľoch trošku ťažkopádna a nebezpečná :) 2. mód som doteraz nepochopil, ale ide asi o 4 čiastočne samonavádzané strely.

M406 Hydra

Obr�zok

Obr�zok

granátomet; Asi málo využívaná zbraň svojej kategórie; v Quakovi najmä obranná čo ju hneď predurčuje len na osobitné situácie; dá sa využiť jej balistickej krivky na zneškodnenie cieľa za prekážkou. Ničmenej autori asi tušili, že nebude pre hráča taká príťažlivá, preto jej vymysleli 6 módov :) 1. mód sú obyčajné trieštivé granáty, 2. zápalné granáty, 3. toxické granáty, 4. ‘elktro-šokové‘ granáty, 5. tlakové granáty, 6. dymové granáty. Teda je si z čoho vyberať.

Počas misií aj medzi nimi keď budete práve na palube vášho Atlantisu sa hra správa aj trochu interaktívne, ako keby sa autori snažili zakryť priamu linearitu deja. Žiadna dôležitejšia udalosť sa nestane skôr alebo neskôr; misie a dej sú pevne dané. Interaktivita sa prejavuje vo forme dialógov s rôznymi postavami. Jednak je to vaša posádka, kde máte na výber kľudne zo šiestich položiek a potom sú to postavy v hre. Dokopy má hra asi 2.8 MB textov (v skutočnosti asi o polovicu menej, ak vynecháme riadiace prvky a rátame len holý text) obyčajne zapísaných v súboroch, takže sa možno dočkáme aj SK alebo CZ prekladu. K interaktivite veľmi dobre prispievajú aj priateľské jednotky (môžem prirovnať k Medal of Honor), ktoré sú veľmi pekne animované a zase o rád inteligentnejšie ako v doterajších hrách. To isté sa dá povedať aj o nepriateľoch. Záleží na tom, aký je to nepriateľ. Ak nie je ozbrojený a používa len svoje klepetá alebo čo to vlastne má, tak mu neostáva nič iné, len bežať oproti mne a schytať guľku do hlavy :) Ale nie, od Serious Sama sa hra líši tým, že sa uhýnajú streľbe a čomukoľvek, čo by ich chcelo poškodiť, odskakujú, kotúľajú sa a inteligentne kľučkujú, aj keď nestrieľate. Tí čo majú zbrane sa tiež líšia. Napríklad nepriateľský ľudský vojak nemá tendenciu vyliezať zo svojho úkrytu, ale prekvapiť z boku alebo od chrbta. Naproti tomu ‚alienoidné‘ tvory sa strmhlav ženú za svojím cieľom a strieľajú hlava nehlava. Niekedy treba nepriateľa ešte doraziť (najmä človeka). Jedna rana z brokovnice ho len odhodí na zem, z ktorej sa ale ešte rýchlo stihne zodvihnúť a opätovať paľbu.

Veľmi milo ma prekvapilo prvé stretnutie s nepriateľom (dosť mi to pripomínalo Half-Life), ktoré ma uistilo, že o zábavu je dobre postarané. Najprv som sa chvíľu prechádzal medzi mŕtvolami zmasakrovaných baníkov a vnáral sa hlbšie do objektu. Kde tu sa v pozadí niečo mihlo alebo posmešne zaškriekalo. Nakoniec som sa dostal do zvláštnej miestnosti a na rohu piliera stál baník. Niečo mi na ňom však nesedelo, nič nehovoril, nehýbal sa, len sa kde tu trochu zatriasol. Prišiel som trochu bližšie a zistil, že nie je nohami na zemi a niečo ho musí zozadu držať. Bola to pasca, pretože v tej chvíli sa na mňa zo všetkých strán vyrútila svorka príšer... (mal som dojem, že účinkujem vo filme Votrelec 2 :) Teda okrem štandardného IQ príšeriek sú na hráča pripravené najrôznejšie situácie a rafinované pasce.

Toto všetko veľmi dobre pomiešané vytvára už spomínanú perfektnú atmosféru a hrateľnosť. Človek sa zase o niečo viac priblížil realite... alebo nerealite? (pozn. Fredy: To bolo celkom dobré :)) V hre sa nachádza okolo 50 modelov rôznych bytostí (vrátane posádky a hrdinu), takže je sa na čo pozerať. Pohyb hlavného hrdinu je už naozaj pohyb s istými fyzickými obmedzeniami a nie ako v Quake 3 kde keď dostatočne dlho skáčem predbehnem aj raketu (strafe-jump) alebo držím jednou rukou aspoň 50 Kg raketomet za rukoväť ako keby sa nechumelilo, alebo Counter Strike, že doslova bežím po rebríku ako keby som mal miesto nôh výťah :) Samozrejme Unreal 2 má aj svoje chyby.. Tiež na spomínanom rebríku hlavnému hrdinovi nevadí, že oboma rukami drží zbraň a veselo si to pochoduje hore-dole ako chce, ale to už je cena za zábavu. (pozn. Fredy: Myslím že v niektorých hrách už boli aj oveľa lepšie pokusy reálneho rebríka. Ale máš pravdu reálne je väčšinou aj nudné, napríklad Viper Racing je geniálny, ale preto že je reálny je zároveň trochu náročnejší na ovládanie a preto veľa ľudí nebaví Viper Racing).

Keď som už pri hanení Unreala (a vlastne na konci recenzie), môžem mu ešte vytknúť 3 veci. Niekedy sa môžete ustrieľať na smrť a doslova nič nespravíte sklu na ktoré mierite (najmä assault rifle), ale vedľajšie rozbila príšera a vpadla dnu. Potom autori si dali tak záležať na tých odrazoch a svetelných efektoch, že zabudli, že aj postavy majú odraz. Síce slabý, ale majú. Ale to už by sme asi začínali procesormi kategórie Athlon XP 2600+ :) No a posledná a najhrubšia chyba – bytosti (iné tak obecné pomenovanie som nenašiel :) sa môžu pohybovať skrz vás ako cez hologram. Teda ak sa postavíte do cesty niekomu, tak proste prejde cez vás. Vidno to najmä na lodi medzi misiami. Vy už síce prejsť cez neho nemôžete (to by už bolo trochu veľa), ale on bez problémov. V boji to až tak nevidno, lebo nepriateľ sa nedostane k vám až tak blízko aby ste si to všimli, alebo ak áno, tak vás silnou ‘tlapou‘ odhodí dosť ďaleko. S tým trochu súvisí aj chyba engine, lebo raz sa mi stalo, že som sa na relatívne rovnej a kompaktnej ploche zasekol, že som sa musel vyprostiť raketometom. A párkrát sa vám určite podarí zaseknúť keď budete naháňať psa po lodi a skočíte naňho, ale tam sa stačí otočiť a hlavný hrdina proste ‘vypadne’ do priestoru :))

Čo by som však na Unreale ešte raz vyzdvihol je variabilita hry a tým aj skvelá hrateľnosť, skvelá grafika a práca so svetlom. Konečne máme reálne vyzerajúce tiene konštrukcií a postáv, preč s čiernym kruhom pod nohami :) Prepracovanosť hry je naozaj dokonalá a autori si hráča doslova kupujú špecialitkami ako sú viditeľné slnečné erupcie na v podstate bezvýznamnom pozadí, či vtáctvo na obzore alebo veľký alienský hmyz...

Zdá sa, že toho textu je už celkom dosť a som rád ak ste sa dočítali až sem, tak by som to už skrátil... Originalita je síce mizerná, ale komu už len dnes ide o originalitu. Osobne mám rád 3D akciu a keby som si potrpel na originalitu, asi by som po odohraní Hlaf-Life skončil. Neviem presne ako je to s enginom hry; využíva engine Unreal Tournament 2003, ale pravdepodobne je ešte o niečo vylepšený. K hre je priložený aj editor levelov, takže nás po N-tom odohraní Unreala 2 budú čakať datadisky ako profesionálne tak aj amatérske.

Mal by som ešte spomenúť že Unreal 2 je čisto SINGLE PLAYER nárez. Na multiplayer tu máme Tournament :]


NA ZÁVER NEJAKÉ TECHNICKÉ INFO:

Developed by : Legend Entertainment
Distributed by : Atari
(a ostatní nejak do toho zapletení : Epic Games, Infogramers)

Minimálne požiadavky na systém:
OS: Windows 98/Me/2000/XP
Procesor: 733 MHz (že vraj) (pozn. Fredy: Asi tak, možno toľko MHz potrebuje iba na kurzor J )
Pamäť: 256 MB RAM (optimálne 512; nikdy jej nie je dosť. 640 Kilo.. kto to kedy videl :))) (pozn. Fredy: Podľa mňa to videl Bill Gates keď priveľa drogoval v 70tych rochoch)
HDD: 2.5 GB (nainštalovaná má 2.2 GB + 100 MB na sajvy + screenshoty)
CD-ROM: 8x
Grafárna: GeForce2 MX 32 MB (tá teda dostane poriadne zabrať)
Direct X 8.1 a viac (ale to je na CD zdarma :))


Windows Media Player http://www.windowsmedia.com/download/download.asp
Quick Time http://www.apple.com/quicktime/download/
Real Player http://proforma.real.com/real/player/player.html?src=010709realhome_1,010810rpchoice_h1&dc=816815814
WinZip http://www.winzip.com/

Windows Media Low http://www.unreal2.com/movie.php?action=play&num=0&player=wmv&back=000000&text=FFFFFF&folder=.
Quick Time Low http://www.unreal2.com/movie.php?action=play&num=0&player=mov&back=000000&text=FFFFFF&folder=.
Real Player Low http://www.unreal2.com/movie.php?action=play&num=0&player=rm&back=000000&text=FFFFFF&folder=.
ZIP High ftp://ftp.infogrames.net/movies/unreal2/unreal_ii.zip

unreal2_pc12703_10.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_pc12703_10.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_pc12703_10.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_pc12703_10.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_pc12703_10.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_pc12703_10.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_pc12703_10.asx

unreal2_pc12703_9.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_pc12703_9.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_pc12703_9.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_pc12703_9.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_pc12703_9.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_pc12703_9.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_pc12703_9.asx

unreal2_pc12703_4.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_pc12703_4.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_pc12703_4.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_pc12703_4.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_pc12703_4.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_pc12703_4.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_pc12703_4.asx

unreal2_pc12703_3.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_pc12703_3.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_pc12703_3.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_pc12703_3.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_pc12703_3.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_pc12703_3.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_pc12703_3.asx

unreal2_0108m1.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_0108m1.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_0108m1.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_0108m1.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_0108m1.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_0108m1.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_0108m1.asx

unreal2_pc_1.asx
Windows Media 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=56&path=unreal2_pc_1.asx&first
Windows Media DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=100&path=unreal2_pc_1.asx&first
Windows Media T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.asx?speed=300&path=unreal2_pc_1.asx&first
Real Player 56Kbit Modem http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=56&path=unreal2_pc_1.asx
Real Player DSL/CABLE http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=100&path=unreal2_pc_1.asx
Real Player T1 http://perl.gamespot.com/perl/stream1.smi?speed=300&path=unreal2_pc_1.asx


Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa Obr�zok - Klikni a zv�?�� sa
Najnovsie clanky od tohto redaktora
Podobne clanky