Hlavne menu We are sorry, but magazine AMMO is suspended. Here is just read-only access to the articles archive. Some features are removed because they were outdated, pointless in read-only (voting and pools), or it was missused by spammers (comments) etc. Now the webpages aren't maintained so when something will get broken most probably it won't be fixed at all. If you liked our magazine then please make donation with paypal so we can pay for traffic on this server.

TOP Poviedky
01 LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 254 bodov
02 Pán Prsteňov - Paródia 178 bodov
03 LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť 123 bodov
04 Lampa 39 bodov
05 (NE)Pozvanie 7 bodov
06 UFO, poviedka 7 bodov
07 Jackov Sen 6 bodov
08 Toxic, diel 1 5 bodov
09 SuperNova 5 bodov
10 DreamWeb, poviedka 3 body
11 Toxic, diel 2 2 body
12 Poviedka bez mena 2 body
13 Inštalátor 2 body
Najnovsie clanky
Kvalitné služby podľa skúseností iných - TopSlužby.sk
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Neverwinter nights
Children Of Bodom-Hatebreeder
Kult Duny - 6. časť (Bonus)
Kult Duny - 5. časť (Filmy, Hry)
Dobré ráno. (morc certa, hora incerta...)
Kult Duny - 4. časť (Knihy 2/2)
Stretnutie Spoločenstva Tolkiena
GRAVE DIGGER – Knights Of The Cross
Kult Duny - 3. časť (Knihy 1/2)
Kult Duny - 2. časť (Pojmy)
Kult Duny - 1. časť (Úvod)
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
Jackass
Vsetky clanky
Airsoft - Specnaz [4 clanky]
Básne [6 clankov]
Fantázia [4 clanky]
Filmy a DVD [51 clankov]
Hardware [10 clankov]
Hry [170 clankov]
Hry, návody [6 clankov]
Hudba [8 clankov]
Internet [7 clankov]
Knihy [6 clankov]
O AMME [4 clanky]
Pandemonium [10 clankov]
Poviedky [14 clankov]
(NE)Pozvanie
DreamWeb, poviedka
Inštalátor
Jackov Sen
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka
LOTR - Dve veže - Parodia - Scénka 2. časť
Lampa
Poviedka bez mena
Pán Prsteňov - Paródia
SuperNova
Toxic, diel 1
Toxic, diel 2
UFO, poviedka
Programy [18 clankov]
Rôzne [8 clankov]
Technické [3 clanky]
Úvahy [8 clankov]
Výuka [50 clankov]
Zábava [5 clankov]
Zdravie [15 clankov]
Celkovy pocet clankov: 407
WarCraft 2, poviedka 
Poviedky | Dna 23.8.2001 | Samo | 20 znamok, priemer 2.75 | 8390 videni | 1173 WAP videni

The new adventures of WARCRAFT 2.
Vo vojenskom meste, pri mori obmývajucom skalnaté brehy Azerothu sa zvyšuje napätie. Ľudia netpezlivo očakávajú príchod orkov, zástancov temnoty, poslov samotného diabla. Ich predošlým útokom oslabené mesto prežíva možno posledné chvíľky zivota. Pár zranených rytierov a len štipka lukostrelcov, ktorých životy sú v rukách kráľa, snažia sa čo najlepšie pripraviť na príchod zákerných orkov. V meste ostalo len minimum obyvateľstva, zvyšok malo rozum a utieklo na západ. Vojaci chápali, že dnešný deň môže byť dňom posledým, no iskierka nádeje stále, aj keď slabo, žiari. Prišla noc. Orkovia su prefíkaní a vedia, že keď zaútočia v noci, majú oveľa väčšiu šancu na úspech. A stalo sa... Ráno po veľkej a únavnej bitke sa mesto premenilo na horiacu kopu dreva a kameňov. Orkovia mesto dobyli. Bezvládne telá mužov a žien vyvesili na kríže a vystavili ich zraku mora. Každá loď videla skazu po útoku orkov. Kríže boli zapichnute na konci útesu, a tak boli viditeľné už z ďaleka. Ľuďom zostalo len neveľké územie na západe. Zato ríša orkov mala obrovské územia. Ťahala sa cez skalnaté pohoria, kde vládol takmer nesmrteľný drak Deathwing, až po lesmi zarastené kopce. Ich hlavný stan bol kdesi na východe. Krajinu spustošili tak, že sa tam neuchytilo ani steblo trávy. Bolo len otázkou času, kedy orkovia zostavia smrtiacu armádu a premenia zvyšok povrchu zeme na popol. Jediná nádej ľudí bol všemocný čarodej Gul'dan, ktorý sa stal vyhnancom ríše orkov po tom, čo nesplnil úlohu vyvraždiť jednu ľudskú dedinu. Nikto nevie, kde býva, a či vôbec žije. Zachovala sa iba mapa Dreanoru, na ktorej je naznačená cesta k jeho jaskyni. Kráľ okamžite vyslal výpravu na nájdenie Gul'dana a vybral na ňu najlepšiu lukostrelkyňu Aleriu a pár rytierov. Celý osud ľudstva ležal len na pleciach týchto hrdinov. Keďže Dreanor bol na severe Azerothu, v srdci ríše veľkého Cho'galla, bolo nesmierne ťažké dostať sa cez toto územie nepozorovane. Cho'gall sa stal panovníkom veľkého územia po tom, čo v jednej z bitiek zachránil kráľovi orkov život. Pri prezradení akcie by najväčší národ orkov sfúkol životy ľudí ako plamene sviečok. Aleria a jej družina vyrazili na úsvite. Dostali sa až na hranicu ríše a prekročili ju. Po dni chôdze došli až na kopec pred najväčším mestom. Bola výborna viditeľnosť, tak mohli začať plánovať tajný prechod cez mesto. V ňom žili aj roľníci a remeselníci. Žili pod krutou vládou Cho'galla a v chudobe. Malý úplatok robil divy. Aleria podplatila miestneho kováča, aby ich previezol cez mesto v jeho záprahu. Keď došli za mesto, vyliezli zo záprahu a ešte mu doplatili, aby mlčal. Po únavnom trojdennom putovaní sa dostali k spleti jaskýň. V jednej podľa mapy býval Gul'dan. Našli ho a prehovorili, aby sa pridal na ich stranu. Ten hneď súhlasil a povedal, že už dávno čakal takúto návštevu. V orskom meste sa naraz zdvihol vietor, prišli čierne mračná a začalo sa blýskať. Prepukla veľká víchrica. Farmy, domy, skrátka všetko zmizlo v obrovskom tornáde. Prežilo len pár orkov, ktorí sa ukryli do pivníc. Ale ani tí dlho nežili, Aleria nepoznala zľutovanie. Po dvoch dňoch dorazil do hlavného stanu orkov posol a oznámil, že prišli o mesto na severe vďaka Gul'danovi, ktorý ešte žije. Za niekoľko rokov sa ľudstvo dostalo na nohy, pomaly, ale iste dobývali orskú ríšu a darilo sa im. Dobyli už celý Dreanor, trocha na juhozápade a na juhovýchode. Ríša orkov sa rozpadla na dva veľké územia: Hlavný stan na východe a pohoria, kde žil Deathwing na juhu. Ľudia sa rozhodli najprv dobyť hlavný stan. Bol obkolesený hustými lesmi, kde bývali zlomyseľní Trollovia. Ak ho chceli vôbec vidieť, tak sa museli cez tie lesy dostať. Ľudia nechceli riskovať životy svojich, tak požiadali Gul'dana, aby urobil z väzňov pár kostier. Po dvoch dňoch plných mágie mal kráľ pred palácom nastúpenych asi dvesto kostier. V momente im dal príkaz, aby vošli do lesov a vyčistili ich od Trollov. Už za pár dní boli lesy vyčistené. Ryteri cez ne prešli a pomocou katapultov dobyli hlavné mesto. Teraz bol na rade Deathwing. Keďže drak je nesmrteľný, môžu ho iba navždy pochovať v kameňoch. V noci, keď spal vo svojej jaskyni, ľudia postavili okolo jeho jaskyne sudy s výbušninou. Ozvalo sa obrovské BUM a sním aj rev veľkého draka Deathwinga. Bol zasypaný kameňmi. Celé hory Gul'dan obalil do akejsi magickej aury, aby tam nikto nevošiel. Takto padla všemocná ríša orkov, zástancov temnoty, poslov samotného diabla.


Najnovsie clanky od tohto redaktora